WITAMY W VP VALEANT W POLSCE

CIEKAWE STRONY

Etapy procesu rekrutacji

W związku z tym, że chcemy pracować z najlepszymi, przewidujemy kilkuetapowy proces rekrutacji – mogą się one różnić w zależności od rodzaju stanowiska.

Etapy procesu rekrutacji

  1. Po selekcji nadesłanych aplikacji, przedstawiciel działu personalnego spotyka się z wybranymi osobami – osobiście lub poprzez wideokonferencję. Na tym etapie możesz zostać poproszony o przygotowanie krótkiej prezentacji lub rozwiązanie zadania.
  2. W zależności od danego działu zapraszamy Kandydatów do wypełnienia testu (np. testu badającego umiejętności i predyspozycje zawodowe), prosimy o rozwiązanie przygotowanego case study bądź zapraszamy wybrane osoby na Assessment Center.
  3. Następnie zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy z przyszłym przełożonym.
  4. Sprawdzenie referencji kandydata u byłych przełożonych i/lub klientów czy współpracowników jest dla nas bardzo ważnym etapem – prosimy o przygotowanie listy kontaktów już na pierwszym etapie rekrutacji.
  5. Ostatni etap to spotkanie z Dyrektorem danej linii biznesowej lub działu, a w przypadku wyższych stanowisk, także z Dyrektorem HR oraz Prezesem.

Każdy kandydat biorący udział w procesie otrzymuje od nas informację zwrotną po zakończonej rekrutacji. Zdarza się, że podjęcie ostatecznej decyzji wymaga od nas więcej czasu – chcemy mieć pewność, że będzie ona właściwa.