Pełne życie gwarantuje troska zarówno o zdrowie fizyczne, jak i psychiczne. W ramach trwającego miesiąca zdrowia mężczyzn losowanie Peaasi.ee nacisk kładziony jest również na zdrowie psychiczne mężczyzn, które często jest pomijane. Chociaż depresja u mężczyzn jest diagnozowana dwa do trzech razy rzadziej niż u kobiet, cztery na pięć samobójstw popełniają mężczyźni.

Zdrowie psychiczne danej osoby wymaga opieki. „Chociaż kobiety są bardziej przyzwyczajone do mówienia o swoich trudnościach i wspierania się nawzajem, mężczyźni są znacznie mniej otwarci na dzielenie się problemami i szukanie pomocy.

Tak długo, jak w umysłach ludzi istnieje przekonanie, że problemy ze zdrowiem psychicznym są wyjątkowe i wskazują na „słabość” danej osoby, bardzo trudno będzie wielu osobom szukać i uzyskać pomoc.»

Ujawniamy leki pięć wskazówek, które każdy z nas może zrobić więcej zdrowie dla naszego dobrego samopoczucia:

  1. Podziel się swoimi trudnościami i przemyśleniami. O wiele trudniej jest tym ludziom, którzy chcą cały czas wydawać się silni przed sobą i innymi, zobaczyć swoje trudności i wyznać je innym (w tym profesjonalistom). Komunikacja jest jedną z podstawowych potrzeb wszystkich leki ludzi, dlatego czujemy się tak źle, gdy jesteśmy samotni i nie mamy z kim dzielić się naszymi przemyśleniami, kiedy tego potrzebujemy. Przeczytaj, jak utrzymać dobre relacje. Możesz również postrzegać szukanie pomocy jako oznakę siły, na przykład od lekarza rodzinnego.Ujawniamy leki pięć wskazówek, które każdy z nas może zrobić więcej zdrowie dla naszego dobrego samopoczucia
  2. Mężczyźni mają problemy ze zdrowiem psychicznym nieco rzadziej niż kobiety, ale chłopcy doświadczają ich dwa razy częściej niż dziewczęta. Mężczyźni i ojcowie, z otwartymi postawami i chęcią mówienia na różne tematy, również dają przykład swoim dzieciom. Takie podejście pomoże zmienić stereotyp panujący w społeczeństwie, że prawdziwi mężczyźni nie mówią o uczuciach i nie afiszują się z nimi. Równie ważna jak rozmowa, która może nie być wspólna dla wszystkich, jest czas spędzony razem, bycie razem i wspólne działanie.
  3. Rozwijaj się i stosuj swoje umiejętności. Zapisz, co lubisz robić, co lubisz robić i co wiesz. Czasami masz okazję zgłosić się na ochotnika do wykorzystania swoich umiejętności do zorganizowania czegoś. Poczucie, że jesteś potrzebny i potrzebny, pomaga w walce z samotnością i tworzy cele, do których należy dążyć.

Zacznij od porzucenia niezdrowych nawyków z codziennym lub Cotygodniowym wyzwaniem. U mężczyzn diagnoza zaburzeń uzależniających jest diagnozowana dwa do trzech razy częściej niż u kobiet. Oznaką uzależnienia jest niezdolność do oparcia się impulsowi, atrakcyjności lub pokusie podjęcia pewnych działań.

W wielu przypadkach to trudności i niezdolność lub odwaga do szukania pomocy prowadzą do uzależnienia. Dlatego ważne jest, aby znać powody, dla których spożywamy jakiekolwiek substancje i czy rzeczywiście rozwiązują one nasze leki problemy. Trucizny umysłu ukrywają prawdziwe problemy i nie pomagają się ich pozbyć.

Jeśli chodzi o kłopoty, lepiej porozmawiaj z przyjacielem lub specjalistą i staraj się stopniowo rezygnować z czynności, które szkodzą Twojemu zdrowiu.

Bądź zdrowy. Jednym ze sposobów, aby ciało i umysł pozostały żywe dłużej, jest przestrzeganie zdrowego stylu życia. Szczególnie mężczyźni powinni zwracać uwagę na swoje zdrowie, ponieważ mężczyźni żyją dziewięć lat mniej niż kobiety.

Ćwiczenia to dobry sposób na zrobienie czegoś fizycznego, a także zaprzyjaźnienie się ze wspólnymi zainteresowaniami. Dzisiaj młodzież, dorośli i seniorzy mogą znaleźć różne opcje treningu, począwszy od klubów sportowych, tańca towarzyskiego, zajęć jogi, gier w piłkę, samodzielnych biegów w parku.

Oprócz regularnych ćwiczeń ważne jest również odżywianie. Miej oko na to, co jesz i staraj się gotować więcej, a nie gotować.

Zdrowie Bądź przykładem dla swoich przyjaciół leki

Nie rozmawiamy zbyt wiele o zaburzeniach psychicznych, nie wiemy ani nie chcemy zauważać trudności samych siebie i bliskich i często wahamy się szukać pomocy. Niestety zaburzenia psychiczne nie ustępują same – mogą się pogorszyć i doprowadzić do jeszcze większego cierpienia.

Zwróć uwagę na to, co dzieje się w twojej rodzinie, przyjaciołach i współpracownikach. Jeśli ktoś ma zmiany w życiu w leki stosunku do przeszłości lub normalności, trudności w radzeniu sobie z codziennym życiem lub związkami, poświęć trochę czasu i zapytaj o swoje uczucia. Daj mu czas na przemyślenie i odpowiedź, a bardzo ważne jest, aby go naprawdę wysłuchać. Rozmowa może nie być łatwa lub niezwykła dla wszystkich, ale czasami ważne jest, aby być razem i mieć pewność, że jesteś w pobliżu ukochanej osoby.

Zdrowie Bądź przykładem dla swoich przyjaciół leki

Jeśli zauważysz, że ty lub twój partner lub przyjaciel macie ciągłe obawy, że nie możecie znaleźć żadnej pomocy, oto pierwsze kroki do uzdrowienia:

  • Uznaj, że stan mentalny się zmienił i to jest niepokojące.
  • Znajdź czas dla specjalisty.
  • Idź na spotkanie ze leki specjalistą, w razie potrzeby przyprowadź do siebie ukochaną osobę.
  • Przeczytaj o zdrowiu psychicznym i skorzystaj z kilku wskazówek, aby pomóc sobie, takich jak poprawa snu, prawidłowe i regularne odżywianie, wystarczająca ilość ćwiczeń i
  • utrzymywanie kontaktu z innymi ludźmi.
  • Powiedz sobie dziękuję za pierwsze kroki.

Jeśli chodzi o sport, ci, którzy są przyzwyczajeni do biegania, jazdy na rowerze lub chodzenia samotnie, prawdopodobnie lepiej poradzą sobie z obecną sytuacją. Ci, którzy lubią poruszać się po treningu grupowym, mają trudniejszy czas. Bardziej prawdopodobne jest, że rozwiną brak motywacji, ponieważ nie mają już określonego czasu na trening i nawyk próby samodzielnej pracy.

Minna Bridge mówi, że wiele osób martwi się, że zostaliśmy wypędzeni z poprzednich procedur, ale dostosowanie się do nowych okoliczności nie następuje tak szybko. Teraźniejszość stwarza również wiele różnych uczuć i niepewności, nie wiemy, co przyniesie jutro, i mamy do czynienia z wieloma z tych myśli i uczuć.

Minna zaleca bycie delikatnym wobec siebie i poświęcenie czasu na dostosowanie się do sytuacji. Wszystko w porządku. Nie powinniśmy robić tego idealnie z dnia na dzień. Musisz wyznać sobie, że jest to czas adaptacji i może być trudny.

Jeśli zauważysz, że ty lub twój partner lub przyjaciel macie ciągłe obawy, że nie możecie znaleźć żadnej pomocy, oto pierwsze kroki do uzdrowienia

Jeśli masz problemy z treningiem, go Bridge zaleca znalezienie odpowiednich treningów online, które są obecnie oferowane od ściany do ściany, i czerpanie z nich inspiracji do treningu w domu. Odbędą się również szkolenia na żywo, które będą prowadzone przez setki osób jednocześnie.

Oczywiście nie jest to dokładnie to samo, co po prostu praca razem, ale świadomość, że inni również pracują w tym samym czasie, może być motywująca.

Dobrą sztuczką jest również znalezienie kumpla fitness, niezależnie od tego, czy jest to ktoś, z kim wcześniej rozmawiałeś, czy ktoś, kogo znasz, który chciałby zacząć ćwiczyć, ale także potrzebuje dodatkowej motywacji.

Możemy się zgodzić, że na przykład dzisiaj o 17: 00 oboje będziemy wykonywać to samo ćwiczenie. Daje to poczucie, że ktoś walczy w tym samym czasie, a po treningu pojawia się możliwość dzielenia się wrażeniami ze sobą.